Zarządzanie wiedzą w organizacji

Zintegrowane narzędzie Customer Experience

TO MI ODPOWIADA...

Za pomocą KMS Lighthouse Twoi agenci uzyskają dostęp bazy wiedzy w czasie krótszym niż w 1 sekunda. 

 

KMSLH.PL

 

 


 

KMS Lighthouse to zintegrowane narzędzie customer experience stworzone do zarządzania wiedzą oraz sposobem komunikacji z Klientem. KMS Lighthouse z jednej strony podnosi jakość obsługi Klienta, z drugiej zaś wpływa na znaczące obniżenie jego kosztu.Dzięki KMS Lighthouse Twoi Klienci w dogodny dla siebie sposób otrzymają odpowiedzi na nurtujące ich pytania w czasie krótszym niż 1 sekunda.

 

Sprzedaż to coś znacznie więcej niż doskonałe umiejętności sprzedawcy i podtrzymywanie relacji z Klientami. Sprzedaż to sztuka, w której interakcja marki z aktywnymi użytkownikami prowadzi do zwiększenia ich zaangażowania. Chęć doświadczania nowych doznań i ich realizacja buduje lojalność Klientów. Badania Gallupa wskazują, że zaktywizowani odbiorcy stanowią grupę ok. 23 proc. i należą do najbardziej wartościowych Klientów całej organizacji. Aktywni użytkownicy chętniej zapłacą więcej za dodatkowe usługi jeżeli będą czuli, że ich potrzeby związane z obsługą na najwyższym poziomie zostały zaspokojone.

KMS Lighthouse to nowoczesne zarządzanie wiedzą posiadające szereg funkcjonalności, takich jak integracja z social media, e-mail oraz SMS, CRM, chatboty, katalogi produktów, porównywarki, kalkulatory, ankiety, moduły e-learningowe dla agentów i wiele innych.

 

 

IDŹ DO STRONY KMS LIGHTHOUSE

 


integralsolutions

Integral Solutions sp. z o.o.
ul. Wspólna 35 lok. 1
00-519 Warszawa 

22 828 33 05 - Sekretariat

22 692 45 38 - Dział Handlowy

22 692 45 36 - Marketing

22 829 81 32 - HR

      

 biuro@integralsolutions.pl

 

   +48 22 692 45 38
 

22 828 33 05 - Sekretariat

22 692 45 38 - Dział Handlowy

22 692 45 36 - Marketing

22 829 81 32 - HR

 

   biuro@integralsolutions.pl

 

ul. Wspólna 35 lok. 1, 00-519 Warszawa

 

      

 

więcej