KMS Lighthouse – to system będący bazą wiedzy opartą na sposobie wyszukiwania znanym z wiodących wyszukiwarek internetowych. Jest to bardzo nowoczesne narzędzie, umożliwiające podniesienie efektywności działania firmy, dzięki szybkiemu udostępnieniu wiedzy pracownikom w różnych obszarach tematycznych i kompetencyjnych. Hasłem przewodnim jest możliwość uzyskania potrzebnej informacji w kilka sekund, przy użyciu naturalnego języka zapytań. System KMS Lighthouse daje nowe możliwości w zakresie tzw. „customer experience” poprzez efektywne wsparcie pracowników Contact Center, sprzedawców, pracowników działu serwisu lub help desk. Może również służyć jako doskonałe narzędzie wspomagające podnoszenie kwalifikacji pracowników, w tym nowo zatrudnionych, w celu skrócenia czasu, jaki jest potrzebny do osiągnięcia przez nich odpowiedniego poziomu wiedzy o produktach, usługach i procesach obowiązujących w firmie. System ten posiada nowoczesny wygląd oraz funkcjonalności znane m.in. z portali społecznościowych takie, jak: wymiana wiadomości pomiędzy użytkownikami, możliwość pozostawiania komentarzy lub informacji zwrotnej w ramach poszczególnych tematów. Dzięki temu KMS Lighthouse jest czymś więcej niż najnowocześniejszą bazą wiedzy – jest systemem ułatwiającym codzienną pracę w wielu obszarach firmy, podnoszącym wydajność i poziom kontaktu z klientami na zupełnie nowy poziom.