KMS Lighthouse – to system będący bazą wiedzy opartą na sposobie wyszukiwania znanym z wiodących wyszukiwarek internetowych. Jest to bardzo nowoczesne narzędzie, umożliwiające podniesienie efektywności działania firmy, dzięki szybkiemu udostępnieniu wiedzy pracownikom w różnych obszarach tematycznych i kompetencyjnych. Hasłem przewodnim jest możliwość uzyskania potrzebnej informacji w kilka sekund, przy użyciu naturalnego języka zapytań. System KMS Lighthouse daje nowe możliwości w zakresie tzw. „customer experience” poprzez efektywne wsparcie pracowników Contact Center, sprzedawców, pracowników działu serwisu lub help desk. Może również służyć jako doskonałe narzędzie wspomagające podnoszenie kwalifikacji pracowników, w tym nowo zatrudnionych, w celu skrócenia czasu, jaki jest potrzebny do osiągnięcia przez nich odpowiedniego poziomu wiedzy o produktach, usługach i procesach obowiązujących w firmie. System ten posiada nowoczesny wygląd oraz funkcjonalności znane m.in. z portali społecznościowych takie, jak: wymiana wiadomości pomiędzy użytkownikami, możliwość pozostawiania komentarzy lub informacji zwrotnej w ramach poszczególnych tematów. Dzięki temu KMS Lighthouse jest czymś więcej niż najnowocześniejszą bazą wiedzy – jest systemem ułatwiającym codzienną pracę w wielu obszarach firmy, podnoszącym wydajność i poziom kontaktu z klientami na zupełnie nowy poziom.

 

KMS lighthouse - 5 Seconds To Knowledge

 

 

 


integralsolutions

Integral Solutions sp. z o.o.
ul. Wspólna 35 lok. 1
00-519 Warszawa 

22 828 33 05 - Sekretariat

22 692 45 38 - Dział Handlowy

22 692 45 36 - Marketing

22 829 81 32 - HR

   

 biuro@integralsolutions.pl

OFERTA

Produkty

Usługi

 

 

 

   +48 22 692 45 38
 

22 828 33 05 - Sekretariat

22 692 45 38 - Dział Handlowy

22 692 45 36 - Marketing

22 829 81 32 - HR

 

   biuro@integralsolutions.pl

 

ul. Wspólna 35 lok. 1, 00-519 Warszawa

 

   

 

więcej